Kan man ha accesskortet digitalt?

Hej
Kan man ha SSG kort digitalt via någon app eller liknande eller är det enbart fysiskt kort som gäller? Har en användare som ska in på ett ställe men misstänker att det fysiska inte hinner komma innan dess.
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin,
    Ja han kan kostnadsfritt ladda hem appen SSG On site. När han har loggat in i appen så kan han hitta sitt kortnummer och kontrollera sin behörighet till olika anläggningar.
    Sandra Holmlund Supportadministratör