Knyta medarbetare till projekt hos kund

Vi behöver kunna knyta medarbetare till projekt hos kund, för att de skall kunna passera in genom grinden. Har kunnat göra det förut men nu hittar jag inte hur jag gör. kan ni skicka över instruktionen är ni snälla?
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin,

    När anläggningen (beställaren) lägger upp projektet, behöver de koppla ert företag till projektet och ange vem hos er som ska bemanna det. Då skickas ett mejl med en bemanningslänk ut till den kontaktpersonen så att han eller hon kan bemanna projektet.

    Man klickar på länken och då ser man alla anställda som är knutna till företagskontot och där väljer man/bemannar vilka som man ska kunna stämpla in i projektet.

    Hälsningar

    Support