Blank sida när jag startar kursen

Hej, jag gör utbildningen SSG Employee Safety . Har påbörjat och tänkte slutföra den idag. Jag kan logga in men när jag klickar på fortsätt utbildning kommer bara en blank sida upp. Vad ska jag göra?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Vi har för närvarade inga kända problem med denna kurs.

    Om du upplever fortsatta problem skulle jag rekommendera dig att kontrollera så att den enhet du använder uppfyller våra systemkrav

    Support
    (Uppdaterad )