Engångskoden för inloggning skickas inte till min mejl

Får ikke koden på mail for å logge inn
Morten

Kommentarer

  • Hej!

    Om du har valt din mejladress för inloggning men inte får engångskoden som krävs för inloggning, kolla gärna skräp/spam samt eventuella övriga inkorgar. Ibland hamnar mejlen med koderna i någon av dessa mappar.

    Om du inte hittar koderna där och problemet kvarstår, kontakta gärna oss på telefon 060 14 15 10 så kan vi felsöka problemet närmre.
    Sofia Supportadministratör