Hur ändrar jag mina inloggningsuppgifter?

Hej!
Jag kan inte logga in på mitt konto då jag har bytt e-post och inte har åtkomst till den som är registrerad på mitt konto. Jag ska inte gå någon kurs utan vill se hur länge mina genomförda kurser är giltiga. Hur löser man det?
Maria S

Kommentarer

  • Hej!

    Om du måste byta din en gång bekräftade kontaktväg, så behöver du kontakta oss per telefon. Detta är viktigt då du behöver läsa upp den nya engångskoden som vi då skickar till din e-post/mobil.

    Du når vår support på 060-141510.
    Support
  • Hejsan, jag kommer inte in på min ssg. Har bytt lösenord men kommer in ändå ? Är inte hundra på mitt användarnamn.
    Charlie
  • Hej Charlie,

    Du som kursdeltagare loggar inte in med användarnamn och lösenord.

    Jag ser att du redan har uppdaterat ditt konto, så du loggar in så här:

    1. Gå till Välj tjänst | SSG (ssgsolutions.com)
    2. Klicka på Gå en kurs.
    3. Skriv in ditt mobilnummer (inkl. landskod)
    4. Invänta koden, logga in.

    Sofia Supportadministratör