Hur skickar man uppgifter på att vi är anslutna till ett kollektivavtal?

Hur skickar man uppgifter på att vi är anslutna till ett kollektivavtal, till en beställare?
Lars-Erik

Kommentarer

  • Hej!

    Om detta avser vår tjänst "SSG Supplier" behöver du registrera ert företag för den tjänsten, och det gör du via formuläret på vår hemsida: Registrera företag

    Här kan du läsa mer om SSG Supplier och vad den tjänsten innebär.
    Support
    (Uppdaterad )