Kan man få inbjudan/länkar skickade via sms?

Kan man få länk till kurs via SMS?
Mari

Kommentarer

  • Hej Mari,

    När man som administratör skickar en inbjudan så kan du välja om den ska skickas via mejl eller sms.

    När inbjudan är skickad så kan du tilldela kurser och då kommer kursdeltagaren se kursen då han/hon godkänt inbjudan och loggat in.
    Support
  • Hej

    Om deltagaren vill ändra så att inbjudan kommer via mail istället för sms.Hur kan jag som admin skicka den igen till honom?
    Therese
  • Hej Therese,
    Under Användare så hittar du dina inbjudna användare. I slutet av varje namn så finns det en redigera-penna.
    Klicka på den och ändra till mobilnummer istället. Glöm inte att Uppdatera inbjudan.
    Support