Hur laddar jag upp ett foto till accesskortet

Jag behöver ladda upp ett foto för att få ut mitt accesskort. Hur gör jag?
Anders

Kommentarer

  • Hej!

    Det är administratören som laddar upp foton för samtliga användare. Detta görs enligt följande:

    1. Logga in via www.ssg.se
    2. Klicka på Användare
    3. Klicka på den användare som du vill ladda upp foto för.
    4. Klicka på "välj fil", hämta filen från datorn, beskär fotot enligt önskemål och välj Spara.

    Support
  • Det fungerar inte!  När jag loggar in finns ingen "användare"... det finns "Hantera kurser och användare".  Väl där klickar jag på mitt namn, men det är inte klickbart.  Letar överallt, finns ingen "foto" eller "välj fil" någonstans?
    Tor
  • Hej Tor,

    Som det står i inlägget så är det endast administratören som kan ladda upp foto till Accesskort.

    Du är registrerad som kursdeltagare så dubehöver kontakta din administratör eller mejla fotot till oss på support@ssg.se
    Support