Hur gör jag om jag inte hinner få mitt accesskort i tid?

Vad händer om Accesskortet inte hinner komma till mig innan jag ska in och jobba på anläggningen?
Rosie

Kommentarer

  • Hej Rosie,

    Du kan kolla med anläggningen huruvida de godtar att du endast anger accesskortnumret tills du får ditt fysiska accesskort. Accesskortnumret kan du få av din administratör, men du kan också hitta det själv i din kursvy om du är inloggad.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )