Hur checkar jag in i ett projekt?

Jag ska jobba i ett projekt på en anläggning, men vet inte hur jag checkar in i det?
Lasse

Kommentarer

  • Hej Lasse!

    Vi rekommenderar att du checkar in via appen SSG On Site. Om du är bemannad i ett projekt och valt rätt anläggning i appen så ska valet för in- och utcheckning dyka upp. Om du i dagsläget saknar appen finns den tillgänglig för kostnadsfri nedladdning där du vanligtvis laddar ner appar.

    Det är också möjligt att checka in via mobilsidan: Project Staffing incheckning
    Sofia Supportadministratör