Hur byter jag anläggning i SSG On Site?

Hej,

Hur byter jag anläggning när jag är inne i SSG On Site?
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Bredvid namnet på den anläggning du valt, finns knappen "Byt" där du kan välja annan anläggning. Du kan även göra detta genom att klicka på profilbilden uppe i högra hörnet, där knappvalet "Byt" dyker upp.
    Sofia Supportadministratör
  • Hej. Hur gör man om man inte vill vara inloggade på något bruk i ssg on Site? Skulle vara bra om det fanns typ inget val när man väljer arbetsplats för att slippa notiser.
    Peter
  • Hej Peter,

    Du skulle kunna välja anläggningen "SSG Rapporter", det är vår anläggning för entreprenörer som vill använda riskinventeringarna och tillbudsrapporten om de är på anläggningar som inte är ansluten till On site.

    Där skickar vi aldrig ut några pushnotiser. Dock så är ju syftet med notiserna att du ska få viktig information när du är och arbetar på en anläggning.

    Support