Välkommen till vårt supportforum!
Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer.
Observera att detta är ett publikt forum. Det är därför viktigt att inte skriva ut några känsliga uppgifter, exempelvis personnummer. I dessa fall kan ni istället kontakta oss direkt via e-post eller telefon. Kontaktuppgifter till oss hittar du på ssgsolutions.com/sv/support
SSG Standard Solutions Group
SSG erbjuder standardiserade tjänster för svensk och internationell industri, så som utbildning, tekniska standarder och verktyg för logistik, underhåll och säkerhet. Vi har hjälpt industrin att bli effektivare i över 60 år.
Du beställer ett ersättningskort enligt följande steg:
en av våra anställda har genomfört kurser hos er men det har inte funnits någon bild uppladdad på honom. Jag har lagt upp en bild nu och vill beställa ett kort till honom men hittar inte vart jag kan göra det.
Hittar till "beställ ersättningskort", men den knappen är släckt.
Hur gör jag?
När en ny användare skapas och blir tilldelad en grundkurs så triggas också en kortbeställning per automatik. Om det vid detta tillfälle saknas ett foto pausas beställningen tills att fotot laddas upp.
Detta innebär alltså att nu när du laddat upp fotot så fortsätter kortbeställningen per automatik, och kortet kommer att nå fram till er inom cirka 2-4 arbetsdagar. Att det inte går att klicka på "Beställ ersättningskort" beror på att det redan finns en pågående beställning.