Vad innebär status "Tilldelad" för en kurs?

Hej,

Vad menas det med när det står att en kurs är tilldelad? När grundkursen gått ut behöver personen i fråga göra om den då?
Anette

Kommentarer

  • Hej,

    När en kurs står som tilldelad så har administratören tilldelat kursen men kursdeltagaren har ännu inte genomfört kursen.

    Ja, alla kurser som utgått måste göras om på nytt för att datumet ska uppdateras. När det gäller SSG Entre Grundkurs så måste en administratör tilldela en förnyelse för att giltighetstiden ska förlängas.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )