Kan man göra SSG kurser på telefonen?

Hej,
Kan vi utföra kurerna via telefonen? Eller måste man göra det via en dator?
Om man kan göra det via telefonen - hur gör man då?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,
    Man kan göra kurserna via mobilen också. Då öppnar man upp en webbsida på mobilen och går in på vår hemsida SSG Standard Solutions Group (ssgsolutions.com). Sedan loggar man in som vanligt.
    Sandra Holmlund Supportadministratör
  • Härligt,
    Vi är ganska många anställda och jag har själv inte mycket erfarenhet med SSG. Finns det någon guide någonstans för hur man "loggar in som vanligt" om man inte är så känd med SSG?Det är nog många på företaget som inte vet hur man kommer vidare till rätt kurs osv när man loggat in(om man ens vet hur man loggar in) så en enkel förklaring vad man ska trycka på för att komma rätt hade vari väldigt fint. Vart hittar jag det?
    Anna
  • Hej,

    Som kursdeltagare loggar du in på följande sätt:

    1. Logga in här
    2. Skriv in din mejladress eller mobilnummer (beroende på vad du valde första gången du loggade in efter uppdateringen).
    3. Invänta koden som kommer skickas, fyll i den och logga in.

    Om man inte kan logga in med varken mejl eller telefonnummer kan det hända att man ännu inte uppdaterat sitt konto och behöver då logga in med sin kursdeltagarkod, eller att man valt en annan adress/annat mobilnummer än det man försökt fylla i.

    Man är välkommen att ringa oss på 060 14 15 10 om man behöver hjälp när man ska logga in. Vi har öppet supporten vardagar mellan kl 07-16.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )