Godkänd eller icke godkänd

Vi har en chaufför som vi kan se är godkänd för en utbildning men kunden säger att han inte är godkänd för kursen. Kan ni hjälpa oss att titta på detta?
Pontus

Kommentarer

  • Hej Pontus,

    Det låter som att det i detta fall är något som inte matchar i anläggningens kontroll av kursdeltagaren.

    Enklast är om anläggningen själva kontaktar oss på supporten för felsökning.
    Joel