Förnya SSG

Hej,
Jag har en SSG som gick ut 2017-06-18. Vad behöver jag göra för att förnya den?
Vad kostar det att förnya? Vad är årsavgiften?

Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    SSG Entre Grundkurs behöver förnyas vart tredje år. För aktuella priser, vänligen se vår hemsida: Priser
    Du som är administratör kan tilldela dig själv kursen, men som kursdeltagare behöver man kontakta sin administratör för att få kursen tilldelad.
    Sofia Supportadministratör