Felaktig tilldelning av kurs

Hej,

Jag har av misstag tilldelat en kurs till en användare som inte ska ha den. Problemet är att kursen är gjord och jag undrar nu om det går att ta bort den och makulera fakturan?

Tack på förhand
Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Vi kan tyvärr inte kreditera en genomförd kurs då användaren tillgodogjort sig innehållet och vi har inte heller någon möjlighet att ta bort den då den är godkänd.
    Thomas Björling Supportadministratör