Faktura direkt till rätt enhet

Vårt företag är uppdelat i många resultatenheter dit jag skulle vilja dirigera fakturorna direkt m.h.a. enhetsnummer kopplat till person som genomgår utbildning. Hur ska jag göra för att få detta att fungera?
Katri

Kommentarer

  • Hej!

    Vid tilldelning av kurs anger man ordernummer i sista steget av beställningsflödet. Men om vardera person som du tilldelar kurs har ett eget inköpsordernummer, kräver det dock att du gör separata beställningar för vardera person.

    Sofia Supportadministratör