Byte av företag

Hej !

Jag är en entreprenör och har jobbat åt ett stort företag där jag har gjort SSG kurser. Nu har jag bytt företag - kan jag använda mitt gamla accesskort och är kurserna fortfarande giltiga?

Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    SSG-profilen man skapar är personlig, det innebär att alla kurser man genomför som är kopplad till din personliga profil följer dig om du byter arbetsgivare. Accesskortet likaså.
    Petra Sahlén