Jag har startat eget företag. Hur går jag era kurser?

Hej
Jag har bytt arbetsgivare, har numera eget företag. Hur registrerar jag detta så jag blir administratör och min förra arbetsgivare tas bort.

Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    För att registrera ditt eget företag och därmed kunna administrera dina kurser via det, behöver du fylla i formuläret här. Dina giltiga kurser du har följer med dig till det nya företaget, och du kan behålla det accesskort du fått.

    Det är din tidigare arbetsgivare som ska se till att koppla bort dig som användare hos dem, men du kan också kontakta SSG Support för att få hjälp med det.

    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )