Kan man byta foto på sitt accesskort?

Hej,

Kan man byta foto på sitt Accesskort?

Med vänliga hälsningar!
Ylva

Kommentarer

  • Hej Ylva,

    Det går absolut att lösa. Din administratör kan logga in och ladda upp ett nytt foto på din profil, och därefter beställa ett ersättningskort åt dig.

    Som inloggad kan du under "Mina inställningar" se vilka företag du är kopplad till, samt vem som är administratör. Det går också bra att kontakta SSG Support så hjälper vi dig att ta reda på det.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )