Hur flyttar jag en användare till vårt företag?

Hej,
Hur ändrar jag en användare som legat på ett tidigare företag men numera har börjat arbeta hos oss?Tack på förhand
Mvh Annica
Annica

Kommentarer

  • Hej,
    Du gör en ny inbjudan genom att gå in på "Användare" och klicka på "Bjud in användare".
    När användaren får denna inbjudan, får denne bekräfta sina personuppgifter för att det gamla kontot ska hittas. När användaren bekräftat inbjudan, kommer denne att kopplas till ert företag.

    Alla kurser (och accesskortet) är personliga och kommer att följa med även till ert företag.
    Support