Bädda in (nyhetsflödet från) appen på webbsida

Smurfit Kappa Piteå använder sig av appen SSG On Site, exempelvis väldigt frekvent nu under vårt senaste underhållsstopp och då i synnerhet nyhetsflödet. För att inte behöva dubbelpublicera information (för då ökar också risken att infon blir fel eller ej håls uppdaterad) skulle vi vilja bädda in nyhetsflödet från SSG On Site på vårt intranät. Vårt intranät är gjort i Sharepoint-lösning. Är det möjligt idag eller går det att bygga sådan lösning?
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Förfrågan är känd sedan tidigare och vi har den med i vår låda av saker att eventuellt genomföra.

    Det är dock oklart om behovet för detta är stort nog för att göra en insats som generiskt löser detta. Utmaningen är att där olika varianter och system sett till intranät och om en generisk lösning skulle vara godtagbar och fungera för majoriteten.

    Vi tycker detta är en bra grej att göra och utveckla men det ligger inte högst prioriterat av allt som ska genomföras. Tack för din återkoppling!

    Vänligen,
    Joel