API för SSG Access

Vi håller på att automatisera kontrollen och kommer att använda API för SSG Access
Vad behöver göras på er sida för att vi ska kunna använda den tjänsten?
Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,

    Börja med att kontakta den etablerade kontakt ni har hos vår säljavdelning för att få information om vad som ingår i ert avtal för SSG Access.
    På denna sida kan du sedan läsa den tekniska informationen gällande integrationslösning hos oss: SSG Access
    Petra Sahlén