Mejladressen är ej registrerad vid försök till inloggning?

Vi har en anställd som jag bytt mail för. Enligt hans profil så är mailen rätt, dock när han försöker logga in så får han felmeddelande "inget konto kopplat till eposten". Hur kan vi fixa detta?
Carl

Kommentarer

  • Hej Carl!

    Som administratör anger du endast var notifieringar för kurser skickas. Hur användaren loggar in styr hen själv över och han behöver alltså ta kontakt med oss själv för att kunna ändra sin inloggning. Be honom slå oss en signal på 060 14 15 10 så hjälper vi honom.
    Sofia Supportadministratör