Jag hittar inte användaren i min lista

Har en användare från 2015, men hen kommer inte upp när jag skall tilldela kurser
Per

Kommentarer

  • Hej Per!

    Om användaren inte finns kvar i din lista över användare, kan det hända att hen inte varit aktiv under en längre tid och därför kopplats bort från företaget, helt enligt våra riktlinjer inom GDPR. Om så är fallet behöver du bjuda in hen som en ny användare. Här finns instruktioner om hur du bjuder in en användare.

    Slå oss gärna en signal om det är så att du behöver guidning, du når oss på 060 14 15 10.
    Sofia Supportadministratör