Användaren får inte mejlet med inbjudan till kurs

Jag har lagt upp en användare men han får inte något mejl att han ska gå några kurser.
Jag har dubbelkollat att jag skrivit in rätt mejladress, men det händer inget.
Han är överflyttad från ett annat företag, kan det vara det som ställer till det?

Morgan

Kommentarer

  • Hej Morgan!

    Om inbjudan/mejlet ej kommer fram kan det hända att det hamnat i skräp/spam, vänligen be användaren kontrollera detta. Du kan även välja att redigera befintlig inbjudan och skicka den som sms istället.

    Sofia Supportadministratör