Förslag: Widget för Iphone

Hej.
Widget för Iphone finns ej. Är det något som kommer eller hur är det tänkt. Hade vekligen gillat att ha SMHI som en widget.

Kommentarer

  • Hej Anders!

    En bra fråga. Jag har skickat vidare ditt önskemål till utvecklarna, återkommer när jag får svar.

    God jul så länge!

  • Hej,

    +1 för detta förslag, toppen om det vore möjligt!
    (YR finns som widget sedan ett tag, men tycker att er app är mer informativ och överskådlig)
  • Hej Klas,
    Tack för återkoppling. Vi kommer under året att göra en stor förändring av befintlig app, en widget till iPhone-appen ligger högt upp på önskelistan.