Vattenstand

Hur skal man tolka denne tekst? "I de små magasinen är nivåerna under eller mycket under de normala för årstiden i Svealand, större delen av Götaland och i sydöstra Norrland Västra Norrland och ett område i västra Götaland har nivåer som är nära de normala."  Ser ut som det saknas et punktum nånstans. Den står her: https://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/risk-for-vattenbrist

Kommentarer

  • Hej Astrid!

    Tack för att du uppmärksammat den saknade punkten. Det kommer en uppdaterad text under dagen så håll utkik på sidan.

    Hälsningar
    Allmänhetens Hydrolog