Vattenföring

Stationstabellen med vattenföring i utvalda älvar verkar ha fastnat, och samma flöde (Viskan) visat veckovis. Måste gå mer än 2,9 kbm nu...

Kommentarer

  • Hej Ola!
    Denna webbsida har nu ersatts med två andra sidor:I den förstnämnda webbsidan visas vilka områden i landet som har över/under/normala vattenflöden just nu.

    I den sistnämnda webbsidan kan du själv välja en plats och få mer detaljerad info. Om du vill spara en "favoritplats" som bokmärke i webbläsaren klickar du först på "Länk hit" uppe i höger hörn av kartan och sedan lagra som bokmärke i webbläsaren.
    Niclas Hydrolog