Vattenbalans över längre tid än 3 månader

Hej!
Riktigt bra och användbar tjänst! Undrar om det går att redovisa vattenbalansen över en längre tid än tre månader, så att ett medelvärde över tid (år eller flera år) kan fås?

Kommentarer

  • Hej Karl!
    Vi håller just nu på att vidareutveckla tjänsten så att man ska kunna göra just det du efterlyser. Hoppas detta bli klart inom kort - håll ut!

    Tills vidare kan du åtminstone ladda ner vattenbalansen (årsmedelvärden beräknade för perioden 1981-2010) från Vattenwebb. Klicka på ett område och ladda ner data i ett excelfil. Vattenbalansen står längst ner på första fliken i excelfilen.
    Niclas Hydrologi