Vart har radarbilderna tagit vägen ? Jag kan inte hitta den länken längre.

Jag hittar inte radarbilderna längre

Kommentarer

  • Hej Bertil,
    Tack för att du kontaktar oss!
    Radar/blixt Sverige (15 minuters) hittar du på denna länk under Vädret-fliken.
    Radar Norden (1 timmes) hittar du på denna länk under Vädret-fliken.
    I både Startsidevädret och 10-dygnsprognosen hittar du radar på paraply-symbolen vid höger-menyn i kartmodulen.
    Önskar dig en fortsatt bra måndag.