Var ligger Dragvagen?

Dragvagen finns på text-TV sid 404

Denna plats går inte att finna vare sig på "nätet" eller på Google Earth Pro där annars minsta skrymsle står att finna!

Kommentarer

  • Hej Jan, tack för din fråga.
    Med en enkel webbsökning fick jag fram att Dragvagen är en sjö i Härjedalens kommun. Hoppas denna information är tillfredsställande, återkom annars gärna.
    Önskar dig en fortsatt bra tisdag!
  • Problemet är nog att samhället (och SMHIs station) heter Dravagen, inte Dragvagen.