Val av samhällen som presenteras i nya kartan för Radar och Blixt

Nya kartan för Radar och Blixt är mycket bra. Däremot undrar jag hur presentationer av samhällen och städer fungerar. Gävle och Falun kommer och går beroende på vilken possession kartbilden har medan Vansbro och Malung är alltid närvarande.
Vänersborg, Trollhättan och Uddevalla blir aldrig namngivna på min dataskärm medan Munkedal alltid finns med (till glädje för alla som bor i Munkedal).
Som sagt, jag gillar kartan skarpt men undrar över logiken i presentationen av samhällen och städer.

Kommentarer

  • Hej Stig,
    Vi har upptäckt en bugg på hur orterna och städerna presenteras och vi håller på att åtgärda det, tack för att du uppmärksammade oss.

    Ha en trevlig helg!

    Vänliga Hälsningar
    Therese