Vädret i San Diego, Ca, USA

Hej, jag uppskattar SMHI:s väderprognoser mycket. Särskilt möjligheten att få upplysning om vädret även i andra länder. Jag har tidigare bott i San Diego och reser fortfarande ofta dit. Men om man frågar om väder i San Diego, USA, får man en väderprognos som gäller San Diego i Texas, en liten ort med knappt 5000 invånare, i stället för miljonstaden San Diego i Kalifornien. Är detta avsiktligt eller beror det på ett misstag?

Kommentarer

  • Hej Jan,
    Vad roligt att du gillar våra prognoser, och vår skapligt nya tjänst världsvädret, som är inbyggd i startsidans kartmodul.
    Bra att du hörde av dig till oss om detta. Söker man på San Diego får man upp två sökresultat, det är det andra sökresultatet som är San Diego i Kalifornien.
    Vi kommer att titta på detta under nästa vecka och åtgärda felet.
    Önskar dig en fortsatt bra dag!