Väderstationen i Lillhärdal

Hej, jag undrar vad som hänt med väderrapporteringen från stationen Lillhärdal och om stationen kommer tillbaka i framtiden?
Varken snödjup eller temperatur visas längre.

Vänliga hälsningar
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,
    Tack för att du hör av dig med din fråga.
    Rapporteringen från stationen Lillhärdal är tillfälligt avbruten, men vi hoppas att återuppta den inom kort. I dagsläget vet vi inte när det blir, men så länge kan du hitta observationer från närliggande stationer här.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!