Väderleksutsikter de närmsta 10 dagarna + vindstyrka.

Då jag tänker färdas med en varmluftsballong vill jag gärna i förväg veta hur vädret blir.
Tidigare har jag tittat på en 10-dagars väderleksutsikt,men kan ej hitta den igen på nätet.
Kan Ni hjälpa mig med det. Hälsar Ballongfararen

Kommentarer

  • Hej Per! Låter härligt! Du hittar den genom att söka på närmsta ort och sen välja "10 dygnsprognos, tabell" eller "10 dygns prognos, diagram"

    Eller gå in här : http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land...

    Visserligen en prognos för Norrköping men gör en ny sökning i sökfältet uppe till höger ("Sök ort").

    Trevlig resa!

    Leif Webbkoordinator
  • Tack Leif för Ditt eminenta svar..
    Jag tror inte jag mer kommer att släppa "vädret" när man får en sådan respons.

    Hälsar Ballongfararen Per