Väderfront

Hej, när drar fronten med snö och vind bort ifrån Jönköping/Mjölby/Linköping/Norrköping?

Kommentarer

  • Hej!

    Prognoser ger vi inte i detta forum, utan vi får då hänvisa till vår hemsida smhi.se eller Meteorologen Direkt, 0900-1017070, dit man kan ringa mellan klockan 09 och 20 för att få information från vakthavande meteorolog. Det är en betaltjänst.