Tack för det ni gjort för oss färgblinda.

Tack och lov begriper ni som kan se färger inte vilken skillnad det gör!!!

Kommentarer

  • Hej Magnus, tack för ditt inlägg!
    Jag läste lite av våra tidigare konversationer. Tycker du att det har blivit enklare att förstå våra varningar även vid färgblindhet?
  • Hej Anders.

    Jag var inom och tittade nu och det är grannt att du har en symbol för blixten
    istället för färg.

    Som sagt var,
    tack.

    /Magnus
  • Hej Magnus, det är vi som ska tacka för återkopplingen!
    Jag ser till att berörda får kännedom om detta.

    Fortsätt att meddela oss om du har några funderingar, vi lyssnar.
    Önskar dig en fortsatt bra måndag.