Ta tillbaka den fenomenala havs och kustobservationerna ni hade tidigare..

Jag har hittat informationerna men det är oerhört mycket sämre än tidigare.

Vad kan vi göra som vill ha tillbaka er tidigare bättre och "kundvänligare" kustobservationer med vind och byvind runt om hela Sverige ett dygn och havsobservationer.
Ännu bättre om man dessutom får se längre tillbaka också. Men varför gör ni det bara sämre för oss? Är det ett sparkrav på er? Vem ska man i så fall vända protesterna till? Er ledning?

Vet ni någon konkurrerande organisation vi kan vända oss till istället? Någon som har bättre (och dyrare?) sida än era.

Kommentarer

  • Hej!

    observationssidan finns en länk till äldre observationer, du får upp länken under diagrammet när du klickat på en mätpunkt.

    Vi har en äldre sida med kustobservationer, men där visas endast senaste timmens mätningar.