Snölast på tak

Hej

Har just kollat tjänsten "Snölast på tak" Den är bra men vad som är fel är färgsättningen på de olika områdena.
Jag bor strax norr om Piteå o jag kan inte med 100% säkerhet avgöra om vi här har 100 - 150 kg/kvadratmeter eller om det är 150 o högre /kvadratmeter.

Byt färgskalan till nått där man absolut inte kan avläsa fel

Kommentarer

  • Hej Tommy!
    Beklagar att färgskalan är otydlig men du kan klicka på kartan där du vill veta snötyngden så kommer det upp en liten ruta med alla siffror, se nedan:

    Hälsningar, Niclas

    Niclas Hydrologi