Snödjupets ökning i Östersund under perioden 1-20 december år 2011

Hej!
Jag tänkte tillbaka till december år 2011 då jag skulle upp till Östersund (från Västsverige där jag bor) för att åka längdskidor. Blev avrådd från att åka då det var barmark den 3 december. Till min glädje hittade jag historiska snödjupskartor från 2009 och framåt. Alla år utom 2011 kunde man följa Snödjupets utveckling från minst november. Just 2011 började kartorna den 15/12 (två veckor för sent).

 Har ni kartor med snödjupsutvecklingen i Östersundsområdet från 1/12 - 15/12 år 2011? Det måste nämligen ha snöat något otroligt mycket då. Min skidåkning blev mycket bra och min vän i Östersund fick äta upp sin avrådan till mig. Ni kanske har några bilder nånstans att maila mig??