Var finns kartor med snödjup och årstider?

Var hittar jag dessa kartor nu?

Kommentarer

  • Hej Gunnar, tack för ditt inlägg!
    För bara musen över huvudmenyn "Vädret" så hittar du Snödjup och årtstider.
    Se bifogad bild.

  • Tyvärr får jag inte fram den där tabellen. När jag går in på SMHI-sidan finns det inget "Vädret" i huvudmenyn/Gunnar Westman
  • Hej Gunnar,
    Om inte huvudmenyn ryms på skärmen, visas en så kallad "hamburgaremeny" istället uppe till höger, klicka på den, och sedan på pluset (+) till höger om "VÄDRET", så får du fram den menyn. Se bifogad bild.