Snödjup

Hej!
Kan ni inte lägga in länsgränserna på snödjupskartan?
Kan man inte få snödjupskartan i er app?

Kommentarer

  • Hejsan, tack för dina synpunkter!

    Jag har skickat dessa vidare till dem som har hand om appen och hemsidans utseende och innehåll. Det är superbra med förslag, det uppskattas!

    Trevlig helg!
    Hälsningar,
  • Tack för det!!
    Trevlig helg!
  • Hej!
    Hur blir det med länsgränserna kommer dom dit eller ska man fortsätta att behöva gissa?
  • Hej P-H, vi beklagar dröjande svar.
    Jag har dock positiva nyheter, vi kommer att lägga till länsgränser till snödjupskartan inom en snar framtid.
    Önskar dig en fortsatt trevlig fredag!
  • Tack!
    Å trevlig helg!

    Mvh
    PH
  • Hej,
    Länsgränserna saknas fortfarande efter 2 månader.
  • Hej P-H,
    Ja, vi är inte redo att föra ut något i produktion ännu. "Inom en snar framtid" valde jag att skriva för att det är ovisst om när det kommer.
    Önskar dig en fortsatt bra fredag.
  • Hej igen P-H,
    Nu finns det en snödjupskarta med länsgränser som tillval!
    Önskar dig en fortsatt bra tisdag.