Skala på kartan med mätplatser i "SMHI Öppna Data Explorer"

Skulle det vara möjligt att lägga till en skala på kartan med mätplatser?

Det skulle vara nyttigt för då skulle man direkt kunna mäta avståndet på skärmen.

Kommentarer

  • Hej Matthias och tack för dina synpunkter!
    Det är toppen när ni användare hör av er så vi kan förbättra tjänsterna! Alla inlägg som är av förbättringskaraktärtaggar vi alltid som förbättringsförslag som våra utvecklare får titta på vadsom är möjligt att genomföra i kommande lanseringar.
    Tack för ditt inlägg så länge.