S / Y Svea

Hej
SSV Kalmar lokal Seglarklubb arrangerar Nordiskt Mästerskap för OK jollar 7-9-06-2024
på Lördags kvällen arrangeras en regatta middag på Kalmar läns museum mittemot där svea brukar lägga till , det är inte så att ni har Svea i Kalmar den helgen ?
Deltagare kommer från våra Nordiska grannländer samt Polen.
Ett besök på Svea hade lyft hela regattan och ni får en utmärkt chans att informera om era uppdrag

Håkan Stenholm