Rapportera väderinfo

Hejsan
Jag en väderstation i 50 årspresent och jag har en förhoppning om att kunna dela väderinfon till er.
Stationen jag fick är en Steinberg SBS-WS-500 och jag har skapat en sida på WOW men när jag ska ladda ner programvaran tar det stopp....
Jag hittar den inte bland kompatibla stationer till Weather Display och Chrome vägrar öppna länken för att se vilka stationer som är kompatibla med Cumulus MX, med hänvisning till att "anslutningen är inte privat och att en angripare kan försöka stjäla dina uppgifter från cumuluswiki.wxforum.net".
Har ni koll på vilket program jag kan använda?

Mvh.
Daniel Johnson

Kommentarer

  • Hej Daniel,
    I manualen till din väderstation står det beskrivet hur du ansluter till WOW. Nu tittade jag snabbt men det verkar gå att ställa in det i din konsol. Du behöver alltså ingen extra programvara.
    Bifogar en skärmdump här:

    Med vänlig hälsning,

    Josef