Radarbildens uppspelningshastighet

Jag skulle önska att man kunde öka hastigheten på uppspelningen rejält. Ofta är man bara ute efter att se hur molnen rör sig över området och vilka moln som är på väg. Och man vill slippa fippla att gripa och dra slidern mha av touchpaden på sin laptop men framförallt på sin mobil.

Kommentarer

  • Hej John, tack för din synpunkt.

    Kanske inte skulle vara så dumt att kunna göra det. Tar ditt förslag vidare med ansvariga.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst