Radar saknas

Varför syns inte radar Andöya i Norge på eran radartjänst? Det har varit så under lång tid, men fungerade innan. På YR finns den med.

Kommentarer

  • Hej Stefan,
    Att inte vi får med den i vår radartjänst beror på att det är något som hänt med överföringen just med den anläggningen. Det ger att den kommer in försent för att komma med i den sammanslagna radarbilden. Vi jobbar med att identifiera vad det beror på och lösa det.
    Tack för att du påpekade detta
    Hälsningar