Prognostext

Hej.
Det verkar som det krånglar för er med prognostexten för sydöstra Götaland, den har inte  varit tillgänglig ett par gånger den senaste veckan. När tror ni att ni har fått ordning på det?  Vänliga hälsningar
Lars Tellegård

Kommentarer

  • Hej Lars, tack för ditt inlägg!
    Vi har inget fel i våra system, vad jag kan se. Här är skärmbilder tagna vid 11-tiden idag.

    Du använder en gammal version av Google Chrome, det skulle kunna vara problemet. För att uppdatera webbläsaren går du till de "tre punkterna på höjden"-knappen uppe i höger hörn, välj sedan inställningar och "Om", här kan du uppdatera till senaste versionen. Om detta inte hjälper, prova att rensa cachen, det gör du också under inställningar. Hoppas detta löser problemet!